Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Tőzsdézz online

Plus500

Ajánló

Keresés


Utolsó kommentek

  • Perillustris: @Leon Trout: Természetesen nem az egyének felelősségéről beszélünk, hiszen csak éltek a lehetőségg... (2010.06.06. 16:16) Túró Rudolfok
  • SimiTomi: @Perillustris: Nem, azt semmiképpen sem mondanám, hogy támogatni kell őket, de speciel erről most ... (2010.06.06. 15:07) Túró Rudolfok
  • Perillustris: @Leon Trout: Nem kell támogatni a devizahiteleseket, de vissza kéne venni valahogyan a forinthitel... (2010.06.06. 13:24) Túró Rudolfok
  • wip: @fittipaldi a Bajnait ne b..-asd, Ő hozta helyre az országot 1/egy/ év alatt!Igaza van a posztírón... (2010.06.06. 09:43) Túró Rudolfok
  • SimiTomi: Eddig nem nagyon tudtam sajnálni a devizahiteleseket, mert hát tisztában voltak vele, hogy mit is ... (2010.06.06. 09:43) Túró Rudolfok
  • wip: Akadhat még egy olyan lehetőség, hogy zavarjuk el a pártapparátusokat a francba,vegyük a kezünkbe ... (2010.06.06. 09:29) Túró Rudolfok
  • Joszip Viszarionovics Sztalin: @wiener: vízerőművek, szélerőművek és jelenleg még elenyészőbb arányban, de a magyar állapotokhoz ... (2010.06.06. 09:08) Túró Rudolfok
  • winghealer: OFF A poszt mondanivalóját nem érinti de a Godot-ra várva ("mint Godot-ra a regényszereplők") az ... (2010.06.06. 09:00) Túró Rudolfok
  • Utolsó 20

Fogadjunk?

Túró Rudolfok

2010.06.05. 13:39 | Böff | 146 komment

Címkék: fidesz kósa hőbörgések könyve szíjjártó

Azt hiszem számos devizahiteles gondolja most azt a Szíjjártó-Kósa-stb megmondóemberekre, hogy nyalják meg a bal heréjüket.

Nyilván van az a fizetés, amikor az ember leszarja, hogy épp valami hülyeséget mondva mekkorát zuhan a forint és röhögve kifizeti a havi törlesztőt a devizahitelének. Csak a többség nem ilyen. Még azok sem, akik megvették a Fidesz kormány alatt a harmadik-negyedik lakásukat a kamatkedvezmények miatt, mert akkor ugye az volt a trendi, hogy a Monopoly-ra Magyar! jelszóval kiadott kérót mindenkinek (mindegy kinek) mozgalomban állambácsi nyakra főre adta ki a támogatásokat.

Most meg szopunk. Mindenki. Az állam is, meg az adós is.

Nyilván ezt is lehet fokozni. A bakelitlemez beakadt, lehet hogy Kósa még mindig részeg a választási éjszaka óta, az elbaszott Harry Potter klón meg csak hebeg habog amikor nyilatkozni kell, szereptévesztésben van  kis drága azzal, hogy vezérhangja lett a vezérnek, ezáltal kiemelve abból az eddig már megszokott és majmok által is -évek alatt- megtanulható szerepből, mikor csak nagyokat kell mondani, mi a fika, tegyük azt határozottan és keményen. A lényeg hogy legyen benne a majd mi, meg ti gecik ezt is elcsaljátok.

Csak egy baj van. Amíg a beakadt lemez forog és a fiúk nem ébrednek fel arra, hogy hűbazze, most már nem elég a gondosan betanult kommunikációs formák (lásd tagolt szónoklatok, folyamatos szemkontaktus keresése a sajtóval, stb), hanem nekünk kell cselekedni, addig mindenki vár, mint Godot-ra a regényszereplők.

A váróterem meg ideges, ugyan mit is akartok. Eddig nem derült ki, összesen egy egyiptomi ásatási expedíciót szerveztetek meg nagy dirrdurral a Pénzügyminisztérium és társai köreibe, hogy majd most csontvázakat fogtok keresni. Igaz erről Misibának kellett volna tudnia, mint a felelős bizottság elnöke, ha már felvette a lét érte, biztos foglalkozott vele, ha más nem sok százezerért elböffenthette magát havonta egszer, hogy én ezt nem hiszem (ugyanúgy mint az öreg székely a Csillagok Háborúját nézve).

Szóval jött Lajosunk és a várakozó népnek beböfögte a görögöket meg a csődöt. Lebegteti, mint Vona a turáni átkot vagy mint Lendvai az MSZP egységét. A piac meg dobott egy hátast: bazze ha egy politikus csődről beszél, akkor tuti tud már valamit, a semmiért nem szoktak ilyenről beszélni. És ezt még lehetett tromfolni: Petike a harmadikbéből csodálkozó boci szemekkel nézett a kamerába és a szokott nyegleséggel/lenéző hangnemmel közölte, hogy nem is tudta hogy iylen hatással vannak a piacokra.

Kis barátom, te hogy a faszba szereztél a Közgázon diplomát? Nem ég a pofádról a bőr, hogy közgazdászként elemi közöd sincs ahhoz, amire olyan büszkén teszel fel a magadról írt CV-ben? Add vissza a diplomádat: bocs nem vagyok rá méltó kitétellel.

Nyilatkoztok, hadováltok és vártok a Csontbrigádra, hogy majd előhúz valamit, amire a szart lehet kenni és amiatt majd nem kell betartani semmit.

Közben meg fordulónap van a havi törlesztőrészleteknél, tökéletes időzítés arra, hogyan basszatok ki pont ezen a héten az adósok többségével. Itt nincs narancs meg piros itt csak magyar adós van: itt megvalósult az egységes magyar képviselet, akivel a hozzá nem értésetek egységesen baszott ki.

A főnökötöknek volt anno egy gesztusa, emlékszem mikor az alkotmányt osztogatta más pártok képviselőinek a Parlamentben. A jogásztúltengésben tobzódó Fidesz nem csoda hogy erre hivatkozott anno. Nagyon szeretném azt látni, amikor valaki nektek a Makroökonómia I. osztály (szakközépiskola) könyvet adja vissza cserébe, hátha okosodtok valamit és kezd valami derengeni, hogy a semmiről beszélve minden kijelentett mondatnak hatása van.

 

Mert eddig semmi, amiről beszéltek. Hónapok óta. Ehhez nem kell többség. Pontosítva egy igazi Túró Rudi koncepció, amely kívülről finom édes csoki, belül meg semmi más mint egy nagy túró.

Amíg a tömeg a csokit nyalogatja, el lehet, de a túróba harapva sokáig nem fogja elhinni azt, hogy bármit is képesek lesztek tartósan megoldani, főleg ha másról nem szól a tetteitek többsége, hogy mi miatt nem lehet valamit megcsinálni.

A karaván halad, a kutya ugathat: ideje kettesbe kapcsolni, mert a csontvázak már kezdenek lerágott csontok lenni.

Erről pedig a szlovák választás is csak napokig/hetekig lesz képes másik Túró Rudit adni a kezekbe: a problémák pedig maradnak.

· 8 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://boffevangeliuma.blog.hu/api/trackback/id/tr242058530

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csontvázakról röviden 2010.06.06. 07:45:59

 Nem akarok sokat írni, mert nagyjából már megírtam. Mindössze annyit, hogy most megtapasztalhatta a Fidesz, hogy az ellenzékből való riogatás pontosan annyit számít, mint amikor Lajos bácsi kiabál a kocsmában, hogy csődben van az ország.Ellentétb...

Trackback: Kósa Lajos megbolondult? 2010.06.05. 20:07:00

Nem mintha semmi alapja ne lenne annak, amit Kósa mondott. De ilyet akkor sem mondunk, mert nagyon hamar önbeteljesítő próféciává válhat. „Úgy tűnik az átadás-átvétel alapján, hogy a közvetlen államcsőd elkerülése a cél jelenleg, szűk esélyünk...

Trackback: Lincshangulatban a befektetők és az internetezők 2010.06.05. 19:04:20

Nem túlzás azt állítani, hogy alig két hónappal a választások után a magyar web2.0 fellázadt a Fidesz ellen. Nem sok gyűlöltebb ember van most az országban (ide értve az egész MSZP vezérkart), mint Kósa vagy Szijjártó. Csak a Vastagbőr blogon már most ...

Trackback: Devizahitelesek fogságában 2010.06.05. 18:04:10

Van egy olyan tévhit, hogy ez erős forint JÓ, a gyenge forint ROSSZ. Mostanában mást sem hallani. A gyenge forint kinyírja a devizahiteleseket, így van, viszont nagyon jót tesz például a turizmusnak, a kereskedelemnek, a termelő szektornak, és az expor...

Trackback: Tranzfikció 2010.06.05. 17:17:45

- Halló, Zolikám. Itt Kamarássy beszél.- Jelentkezem, képviselő úr!- Zolikám, akkor ahogy megbeszéltük, megvan az euró?- Természetesen, képviselő úr. Átváltottuk.- Mennyin, Zolikám?- Kettőszázhetvenhármon, képviselő úr.- Jól van, rendben. Mert egy óra ...

Trackback: Forgatókönyvek 2010.06.05. 17:16:59

Az alábbiakban a csontfeltáró... Akarom mondani, a tényfeltáró bizottság sajtótájékoztajának két lehetséges, ámbátor feltétlenül fiktív forgatókönyvét vázolnám.1. forgatókönyv:Ezúton kérünk elnézést a magyarországi devizahiteles választóinktól, am...

Trackback: New York Times: ügyetlen trükk volt a Fidesztől csődriogatás 2010.06.05. 17:13:49

Az Egyesült Államok legkomolyabb napilapja úgy látja, hogy riasztó hatású kijelentéseinek célja Orbán IMF-fel való tárgyalási pozíciójának javítása és az előző kormány befeketítése volt. A The New York Times két szerzője, Dan Bilefsky és Matthew Sal...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szamarhegy 2010.06.05. 19:33:36

A 280-290 körüli euro önmagában nem tragikus, ha ezt kiszámítható gazdaságpolitika, alacsony hiány és mondjuk alacsony jegybanki alapkamat mellett jön létre. DE ha összevissza hadoválással, Mo. kockázati felárazásával, az (Görögország után bármi megrémíti az Euro-ba fektetőket) Euro, az Euro övezet további gyengítésével és az éves hiány finanszírozásának rosszabb tárgyalási alapjával jár együtt, akkor lúzer, ügyetlen hazardírozás.

bobo55 2010.06.05. 19:36:44

Te kis huszár REALIS én még láttam a TV ben -2001 ben amikor a csókos törpéd
rakta a zsákokat a gáton hát akkor mért nem rakott eleget.Már akkor megjegyezte valaki,hogy kormányozni kéne, nem a zsákot rakn. De hát
ha valakinek csak ez megy meg a kolbásztöltés akkor nincs mit csinálni.

Húsleves 2010.06.05. 19:39:35

@ladislaus: Nem a piac érzékeny - mert a piac nem ember - hanem a mögötte levő spekulánsok, akik csődbe vitték a bankokat, amiket aztán az adófizetők pénzéből talpraállították, és akik ezután is megkapták a jól megérdemelt milliárdos jutalmaikat. Az egész Bajnai kormány lényege: kormányváltás előttre időzítve néhány hónapra látszólag "elindították" a kilábalást, de azt is jövőbeni kötelezettségvállalások árán, azaz a következő kormány terhére. Kínában tarkónlövik az ilyeneket.
@tibike3: Obama nem a "válságkezelést" köszönte meg, hanem azt, hogy magyar csapatok vannak afganisztánban, hogy az amerikai megszállás nemzetközi békefenntartásnak álcázásához aszisztáljunk. Az Obamaféléknek erre kellünk.

szamarhegy 2010.06.05. 19:56:30

@Húsleves: A 'spekuláns' a piac része, beárazza a dolgokat, ha esést lát, elad, ha tud keres ezen, ha rossz idő van, akkor kukoricát vesz gyorsan, félévre előre, alacsony áron, stb. Lehet, sőt biztos, hogy még szigorúbban kellene szabályozni a shortolást, de attól még ez is csak egy üzlet. Részemről elismerem Bajnaiék munkáját, 1 év alatt sikerült stabilizálni a forintot, 5%-ra levinni a jegybanki alapkamatot, kikerültünk a rossz hírekből, sőt bezzeg ország lettünk, tehát összegyűjött egy kis bizalmat, ezt sikerült napok alatt hazavágni. A helyzet nem könnyű, de a 400 Ft.-os euro-tól és az 50%-os munkanélküliségtől azért nem egy fokkal jobb, mert ez volt a másik opció, nem az, hogy minden jó lesz 1 év múlva.

Húsleves 2010.06.05. 20:00:11

@szamarhegy: a "spekuláns" csak akkor felel meg a te definíciódnak, ha idézőjelbe írod. További infókért javaslom az értelmező szótárt.

szamarhegy 2010.06.05. 20:00:47

@Húsleves: Szeretném azt megérni, hogy jön végre egy konzervatív kormány, amely 0 vagy szufficites költségvetést mutat fel és akkor a külső finanszírozás és kockázat fel se merül.

Hadrianuska 2010.06.05. 20:00:53

Nekem megnyalhatják mindkettőt, amúgy meg a Qva anyját mindegyiknek!
Annyi bőr nincs a pofájukon, hogy kiálljanak és elnézést kérjenek mindazoktól, akiket megszívattak több hónapra. Velük kéne megfizettetni mindenki plusz hitelét.
Hülyegyerekpetikének csak annyit, ha összefutunk Győrben összekócolom a belőtt séród, köcsög!

szamarhegy 2010.06.05. 20:06:07

@Húsleves: Én nem szoktam ezt a szót használni, arra ott van a bróker, csak azért használtam így, hogy ne értelmezési szarakodás legyen, hanem értelmes párbeszéd, de úgy látom ez nem preferálod különösebben.

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2010.06.05. 20:09:49

@wiener: Ezzel kapcsolatban olvastam régebben, a gond az, hogy az ásványi anyagokkal teli vízből hamar kicsapódik az anyag és így állandó karbantartásra szorul a hálózat mert eltömíti a csöveket. Ez már eléggé régen volt. Lehet, hogy mára már úgy is megérné.
De tény, hogy valamit kezdeni kéne a hőforrásokkal. Izlandon állítólag minden háznak külön kis hőforrása van. Igaz, ettől még tönkrementek....... De nem ezért.

Frau Rindfleisch 2010.06.05. 20:10:02

Az abszolválás nem azonos a diplomával. Azért meg kellett volna dolgozni.

Átvitel honvéd 2010.06.05. 20:11:04

Én azt gondolom, hogy az éremnek minimum két oldala van.

Pl. az az oldala is létezik, hogy mindenki, aki közreműködésével most még a csapból is Kósa, meg Szíjjártó, meg általában a Fidesz folyik (...mit is mondott valaki arról, aki mindig ordít, akkor is, ha bántják, meg akkor is, ha nem?... ), miközben az előző kormány töketlenkedése, nyílt köcsögsége közepette mélyen kussolt, azok most mind nyugodtan megnyalhatják Kósa, meg a többiek bal heréjét.

futura 2010.06.05. 20:23:55

@Húsleves:

" Az Amerikai Egyesült Államok elnöke levelében nagyra értékelte Magyarország elkötelezettségét a transzatlanti szövetségi rendszer iránt. Barack Obama megköszönte, hogy a magyar kormány támogatatta az Obama-adminisztráció főbb törekvéseit, és külön köszönetét fejezte ki a guantanamói fogoly befogadása miatt.

Barack Obama gratulált Bajnai Gordonnak a Magyarországot sújtó gazdasági válság sikeres kezeléséhez. Az ön gyors és fegyelmezett intézkedései példaként szolgálhatnak azon országoknak, akik hasonló fenyegetésekkel néznek szembe - fogalmazott az amerikai elnök.

Barack Obama jókívánságait fejezte ki Bajnai Gordonnak és családjának, és megköszönte a magyar-amerikai kapcsolatok fejlesztéséhez nyújtott támogatását.

Forrás: MTI "
Többi megjegyzésére most nem akarok kitérni,és véleményét tiszteletben tartva megjegyzem , a tényeket ne hamisítsuk meg!

orient 2010.06.05. 20:24:19

@Robis: A Kosanak nincs diplomaja ,ok. Van sok okos ember diploma nelkul hidd el, akik sokkal tobbre viszik mint a papirgyujtok (ertsd sok hulye iskola penzbol, de ertelem nincs mogotte). Ez alapvetoen nem baj, csak ne beszeljen hulyesegeket amint tette a heten.

@Húsleves: ezzel csak az a gond hogy a fidesz sem a valosagot mondta, hanem tulzott. Ezt ma mar a Varga is elismerte, es te is befogod latni nehany napon belul. Ha valamirol nagyobb bajt kialtanak mint amekkora, az is hazugsag, nem csak amit Qurcsanyek csinaltak hogy a nagy szart kicsinyitettek. Legyunk korrektek es objektivek ha lehet.

@soniq: vegre egy kiegyensulyozott valasz.En is ezt gondolom. Nekem nagyon betett a gyengules de es nagyon elcsesztek(amibol tanulni kell) de azert ez meg helyrehozhato. Annyira ok sem hulyek hogy igy hagyjak. Egyebkent ha valaki jartas kicsit az tudja hogy a legfontosabb a STABIL forint. 230 ft os arfolyam is jobb STABILAN mint a 260-290 ami ide oda ugral. Sok kis exportra termelo ceg pofara eshet ezektol az ingadozasoktol. Multik negyedeves arfolyammal dolgoznak,oket nem izgatja a kilenges. Ok, legyen gyengebb a forint de fokozatosan ne 2 nap alatt. Aki mast irogat itt az egy hozzanemerto partkatona, semmi mas.

@Megszívtuk-Waze: Hofinak volt ilyen poloja:
A FIDESZRE SZAVAZTAM!
(bocsanat)
:)))

De itt meg korai itelni, varjuk ki a veget, valszeg tanultak ebbol es helyrehozzak. Ne csinaljanak semmi kulonoset, csak ne lopjanak mint a szocik es mar merfoldekkel jobb lesz...

futura 2010.06.05. 20:24:43

@nestrot10:
Moderációt! Könyörgöm!

zugyege 2010.06.05. 20:24:52

az a sok okostojás, aki az exporttal jön, mint a végső érvvel a szuperinfláció mellett, menjen inkább péknek, ne akarjon közgazdász lenni. hájfejek! magyarország nem exportország. sokkal inkább importország. nagyon keveset nyerünk a gyenge forint hozta pozitívumokon, max a multinacik a bérmunkán, amit végzünk nekik. az ideális sávot, megy senki ne akarja most feltalálni.

atlbilbaoo 2010.06.05. 20:26:24

wiener
Az osztrákok építetek volna vízi erőművet itt nálunk is. De hála a Szadesznek meg a holdudvarnak nekünk nem kellett!
Minek? A Duna meg termeljen olcsó villanyt a tótoknak!
Büszke magyar atommal fűt meg szénnel. És aztán lehet MVM szivarszakértőt tartani, hiszen mi fizetjük az árát!
800 ezerért.

Martian (törölt) 2010.06.05. 20:27:31

@soniq: "MI A NÁTHÁS FASZOMÉRT NINCS MÉG EURÓNK."

Azt a pár évet féllábon is kivárjuk, amíg a "TúrósHátúKözösLó" (Euro) megszűnik. :))

orient 2010.06.05. 20:33:42

@Martian: hat igen meg ez is megeshet. Csak a szopas ezzel az hogy a forintot is rantana magaval. Mondjuk ha par even belul helyre kerulne a gazdasag akkor lehet jol jonnenk ki belole.

ne most 2010.06.05. 20:34:14

@szamarhegy: önmagában nem tragikus? Mi a tragikus egy kisbolygó belecsapódása a földbe?

Húsleves 2010.06.05. 20:38:17

@futura: köszönöm! Elfelejtettem, hogy az amerikai politika tiszta, nyíltszívű, baráti, önzetlen, és az amerikai politikusok nyilatkozatait mindig szószerint kell igaznak értelmezni, hátsó szándék nélkül! Így értelmezve természetesen valóban arról van szó, hogy Amerika végig csodálattal és irígykedve követte Bajnai minden lépését, annyira, hogy ennek kimondását végül nem is tudták magukba folytani! Teljesen másképp látom a dolgokat az eredeti MTI idézeted óta.

mistertwister 2010.06.05. 20:38:45

Szoci abc: Arató Bajnai Gyurcsány Hunvald Hagyó Zuschlag... :D

ne most 2010.06.05. 20:51:10

@Húsleves: Amerika miatt még nem esett ennyit a forint. Na ja még őket is jobban érdekli az ország sorsa.

Húsleves 2010.06.05. 20:52:51

@ne most: valószínűleg nem olvastad vissza mire válaszoltam, ezért csúszott el a hang.

_drc_ · http://kurvannya.blog.hu 2010.06.05. 20:54:06

mindenkinek jut gép interneteléréssel a pártszékházban?!

Hadrianuska 2010.06.05. 20:54:42

@József István: Várjon "cimbora", ez még csak a kezdet. Bizonyára észre vette eufórikus győzelmi hangulatában, hogy még csak egy hét telt el és ledaráltak minden elért eredményt..

ne most 2010.06.05. 20:56:29

Ha Szijjártó és Kósa a sajtótájékoztatón ledobják a ruhájukat és egymáséi lesznek, akkor sem esik ennyit a forint.

Qju 2010.06.05. 20:59:41

@atlbilbaoo: pontosítsunk: a gengszterváltás egyik oka is volt.
hu.wikipedia.org/wiki/B%C5%91s%E2%80%93nagymarosi_v%C3%ADzl%C3%A9pcs%C5%91

A bős–nagymarosi vízlépcső (BNV) – hivatalosan Gabčíkovo–nagymarosi Vízlépcsőrendszer – a Duna magyarországi és szlovákiai közös szakaszának komplex hasznosítására tervezett építmény. A vízlépcső létesítésének célja az energiatermelés, a hajózhatóság biztosítása, az árvízvédelem és területfejlesztés volt. A létesítmény tervezett főbb egységei: a Dunakiliti mellett épülő mederzáró duzzasztómű, a Csallóközön végighúzódó üzemvízcsatorna közepén a bősi erőművel és Nagymaros térségében a nagymarosi vízlépcső. A bősi erőmű első ütemét 1986-ban, a nagymarosi erőmű utolsó egységét pedig 1990-ben kellett volna üzembe helyezni. Eredeti formájában végül sosem valósult meg.

Többek között ezért is a kurva@nyját az MDF -nek és a FIDESZ-nek.

Hazudozó megélhetési politikus bűnözők.

A FIDESZ MONDJON LE!!!

tn@ 2010.06.05. 21:00:43

@Robis: bazzeg, télleg.
wikipedia:
(hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%B3sa_Lajos#Tanulm.C3.A1nyai)
"Általános és középiskolai tanulmányait Debrecenben végezte, 1982-ben érettségizett a KLTE Kossuth Lajos Gyakorló Gimnáziumában. Mint előfelvételis 1982 és 1983 között sorkatonai szolgálatot teljesített Szombathelyen. 1989-ben végzett a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem tervgazdasági szakán, de diplomát nem szerzett. 1989-től egy évig a Konjunktúra-, Piackutató és Informatikai Intézet (Kopint-Datorg) tudományos munkatársa, ezzel párhuzamosan óraadó a közgazdaság-tudományi egyetemen, mikroökonómiát tanított."

parlament:
(www.parlament.hu/kepviselo/elet/k325.htm)
"Végzettség Intézmény
egyetemi diploma Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem
"

bariga 2010.06.05. 21:06:49

@Droli: a csúszó leértékelés lényege az volt, hogy kiszámíthatóvá tette a forintot. Ha importáltál valami és eladtad forintért, te meg egy hónap műúlva fizetted devizában, akkor tudtad az árfolyamot, sőt ha exportáltál akkor is pontosan kiszálhattad, mennyi lezs a bevétel. A magyar exporttal csak annyi gond van, hogy többnyire import alapanyagból készül. Bár az EU óta már nem lehet mindent importnak nevezni, tehát gyenfe forintéert, drágán lehet előállítani. Egydül talán a mezőgazdaság lenne " magyar", bár a növényvédőszer, a műtrágya, benzin a gépekbe bizony import. A Másik nagy baj egy ilyen pánikkeltásnél, hgpgy kivonják a tőkét. Manapság nagyon KEVÉS pénz van a világban, ami végre valami csoda folytán itt landolt, azt meg kellenetartani.

SiKom 2010.06.05. 21:14:48

3 eve vettem fel CHF hitelt, akkor 155 HUF volt, kormanyvaltas elott 180. 3 ev alatt egy cikkben se szamoltak ki, hogy mennyivel emelkednek a reszleteim. En voltam a kocsog felelotlen devizahiteles, aki miatt az mszp nem tudja inflalni a forintot.

Most kormanyvaltas volt, es ma mar en vagyok a szegeny sajnalando devizahiteles, az index is kiszamolta, hogy mennyivel emelkedik a torlesztom!

Perillustris 2010.06.05. 21:16:47

Meg kéne tiltani a deficites költségvetés-tervezést. Egy forinttal se lehessen többet költeni, mint amennyi becsorog az államkasszába. Nem érdekes, milyen áron (nyilván adóemelés nélkül).

matyi10 (törölt) · http://matyi10.blogspot.com/ 2010.06.05. 21:17:04

Nem egészen értem. Az a hunyó, aki megmondja a frankót, nem pedig az, aki csinálta? Miért nem a szocikat szidjátok az elmúlt nyolc évért? A mélyrepülést nekik köszönhetjük. A devizahitelt mindenki magának. A sok kapzsi barom nagypofával ugatva felvette a sok hitelt most meg sivalkodnak. Csak maguknak köszönhetik. Nem fog rajtuk segíteni a kutya sem és ez így is van rendjén.

Perillustris 2010.06.05. 21:21:38

@matyi10: Abszolút egyetértek. Mindezt úgy, hogy jómagam is vettem fel devizahitelt, igaz, beterveztem akár dupla törlesztőt is, nem "koppra" számoltam ki a részleteket.

Aki nem bírja fizetni, kapcsoljon időben, adja el a lakását, még ha érzelmileg nehéz is, és költözzön át egy másfél szobás lakásba vagy egy garzonba, ne az államtól várja a segítséget.

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.06.05. 21:30:19

Köszönjük a forradalmai simliseknek, ők spájzoltak a forintból és shortolták az OTP-t.
A fidesz és seggnyaló oligarchái milliárdokat kaszáltak.

Szíjj ártónak le kell mondani, takarodjon!

matyi10 (törölt) · http://matyi10.blogspot.com/ 2010.06.05. 21:41:05

@Perillustris: na igen. alapvetően a hitelt a gondolkodóknak találták ki. sajnos a többség nem ilyen.

órarugógerincű felpattanó 2010.06.05. 21:42:28

Ez a sok wannabe közgazdász áruljon már el egy dolgot. Mi a fasz bajotok van? 10 ruppót rogyott a forint? Heló a bajnaiék alatt hetente volt ilyen. Akkor még nem fájt?

Pepe135 2010.06.05. 21:48:04

Penis infortunatus lateris sinistri - az összes!

Ekkora böszmeséget még nam hallottam, pedig magam is szakmabeli vagyok!
A legfrissebb ! Ki akarják rúgni a Bejó Palit a KSH éléről, csak mert átlát rajtuk. sosem volt pártpolitikus, nyalni nem tud, ráadásul őszinte ergo alkalmatlan a feladatára.
Most már tényleg Mohács kell!

ne most 2010.06.05. 21:52:45

@órarugógerincű felpattanó: Nagyobb böszme vagy mint Gyurcsány.

Pepe135 2010.06.05. 21:54:18

@órarugógerincű felpattanó: Az abaj, hogy a közhittel ellentétbe, a legtöbb napicikk import pl élelmiszerek, földgáz, benzin, hirközlés, számítógépek, személyautók. ezek mind drágulnak, ahogy a forint romlik. Ugyanakkor a hazai munkavállalók nagy része, nem export után kapja a fizetést. Tudod a gond az, hogy kemény munka akár 3-4 forintot javítani az árfolyamon, amit pár nagyarcú semmihez se értő pár nap alatt tönkretehet.

Perillustris 2010.06.05. 21:58:26

@órarugógerincű felpattanó: április 26. 262 HUF/EUR - júniús 5. 289 HUF/EUR; Ez 10%-kos gyengülés.

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2010.06.05. 21:58:54

@atlbilbaoo:
Kicsit nézz már utána, hogy miről beszélsz. Vastagon benne volt mindenki a Bős-Nagymaros projektben.

bariga 2010.06.05. 22:01:51

@matyi10: akkor a Matolcsy is hazudott, aki azt igérte, hogy megmenti a devizahiteleseket??? Ideje lenne, hogy a Viktor elmenjen Öszödre és mondjon egy beszédet. Bár lehet, hiogy ottvannak, vagy kiderült már hová bujdosott el a kormány a népe elől??? Készítik elő a forradalmat? Attól tartok kezdek "puskapor szagot érezni" Ezt ki is mondta? neked illik tudni

ambor2010 2010.06.05. 22:03:09

@órarugógerincű felpattanó:
mondjuk péntekre beszart az állampapírpiac, és jövő héten már nem lett forint finanszírozás? Te, wannabe közgazdász....

Tibike15 2010.06.05. 22:13:41

a zotp csökkentette a kamatot és kb ugyanannyi most a törlesztés, mint 175-ös forintnál :)

Várúr 2010.06.05. 22:19:10

@Húsleves:
Beindult a szokásos rágalomgépezet. Hivatkoznak itten tücsökre-bogárra, bankárokra, szakértőkre, egyhetes fidesz-kormányra... Sajnos vannak olyan ostobák tömegesen, akik már most röfögik: "ÉN megmondtam". Hát hogyne. MInt Qrcsány Őszödön. Két mondat az ország baja, nem nyolc elbaszott év. Nyissák ki a Lipótot!

Várúr 2010.06.05. 22:20:45

@Pepe135:
neked hidegvizes borogatás kell, nem Mohács. Bejó nélkül be jó lesz... mittomén... de ekkora baromságot....

csorsza 2010.06.05. 22:26:59

@ambbay: Persze, a pia feltétlenül olcsóbb. Töredékéből be tudnak rúgni, mint otthon... :)))

Rwindx 2010.06.05. 22:28:25

A shortolás mint kifejezés úgy látszik jópár "tőzsdésnek" megragadt a fejében. Most már csak azt kellene megtanulniuk mit is jelent.

csorsza 2010.06.05. 22:28:52

@ambbay: hidd el (tapasztalat), az idejövő osztrák/német (tömegturisták) az ötforintot viszajárót is elkérik. Ami korrekt, csak pontosan jelzi a mentalitásukat.
Bár, az is igaz, ma már nemigen vannak osztrák/német turisták tömegesen...

stefan75 2010.06.05. 22:31:20

@órarugógerincű felpattanó: Az árfolyam a legkisebb baj. Azt be lehetett volna tisztességes eszközökkel is állítani. De ezek a böszmék baltával estek neki a forintnak. Ez bukta. Az államadósság kamatfelárában konkrétan százmilliárdos nagyságrendű bukta. A másodlagos károk meg majd csak ezután derülnek ki.

Naki vagyok kerdojel 2010.06.05. 22:33:07

Ugyan már gyerekek, nem Kósát meg Szíjjártót kell szidni! Hisz az utóbbi hivatalosan is Orbán szájának meghosszabbítása, előbbi pedig csak egy káder, akit kiállítottak, hogy nyilatkozzá, vazze. Csak nem képzelitek, hogy bármi, ami a FIDESZ körül történik, az Orbán tudta és beleegyezése nélkül történik? Éppen ellenkezőleg: az ő parancsára. Számtalanszor bebizonyosodott már, hogy a FIDESZ Orbán egyszemélyes pártja, minden az ő akarata szerint történik. Szóval aki konkrétan a Kósát és Szíjjártót szidja, az tévúton jár. Persze mindkettő nagy balfasz (nézzétek csak meg, mit adott elő Kósa a Kubatov-listával kapcsolatban Kálmán Olgánál, nevetséges), de hát erre telik a FIDESZ-től. Mondjuk annyi legalább pozitív, hogy a leginkább seggbosszantó embereit Orbán kiküldte Brüsszelbe (pl. Deutsch Tamást), így itthon kevesebbet látni őket. Persze az is baj, hogy ilyen balfaszok képviselik az Európa Parlamentben Magyarországot...

Orbánnak semmi sem drága.

cogito..sum 2010.06.05. 22:35:17

Két hiteles Fidesz Fővezér...
1. mennyi hitele lesz ezeknek a jövöben
2,Ez az első vonal..milyen a többi
Hülyeségeket mindenki tud mondani,de ekkorához már flepni kell!!!

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2010.06.05. 22:47:03

"Itt nincs narancs meg piros itt csak magyar adós van: itt megvalósult az egységes magyar képviselet, akivel a hozzá nem értésetek egységesen baszott ki."

Van magyar nem adós is. Aki nem vett fel hitelt. Akinek az adójából megsegítenek titeket. Ja hogy ők kussoljanak? Értem.

meditatív · http://kilatas.blog.hu/ 2010.06.05. 22:48:26

Nekem az az érzésem, hogy a közléseket nem egyeztették egymással,
Viktor mintha bedobta volna a gyeplőt a szinte megbokrosodott lovak közé és hagyta őket futni, ő úgyis Brüsszelben volt , utána az özönvíz, akarom mondani árvíz...sajnos ez mind átvitt értelemben mind egy az egyben valósággá vált...

A külföldiek meg most néznek tétlenül mi is ez az újabb hivatalos magyar politikai szado-mazo amikor a magyarok annak örülnek, hogy milyen rosszul megy nekik meg még rá is tesznek egy lapáttal, homokzsákkal és csodálkoznak, hogy a víz áttöri a a magasított gátakat...a külföldiek pedig azt kérdezik informálisan a magyaroktól, hogy most Ti mit is akartok tulajdonképpen, mire jó ez az egész, nem értjük miért keltitek szinte halálhírét a hazátoknak talán nem vagytok hazafik..mert nem attól válik valaki hazafivá, hogy magáról dagadó mellel azt mondja, hanem attól, hogy a hazáját szolgálja mégpedig szóval, cselekedettel és lehetőleg mulasztás nélkül, hát az első héten legalább az első kettőt szerény véleményem szerint nem sikerült megvalósítani...

Naki vagyok kerdojel 2010.06.05. 22:50:17

@meditatív kilatas.blog.hu/: "Viktor mintha bedobta volna a gyeplőt a szinte megbokrosodott lovak közé"

Nevetséges feltételezés.

karikaV43 2010.06.05. 22:53:36

@reálisan: épült még nagy víz tározó is a tiszán,csak nem volt ezt is meg csináltuk hajci hő,a cigány gyerek mit épített?
Ja fél hegyalját magának meg utat rá,hány éves vagy kutyából nem lesz szalonna hiába narancs színű. A fleto meg ez a másik fasz ugyanakkora hülye csak más mezbe nyomják.

dr. Közbiztonság Szilárd 2010.06.05. 22:56:06

@Qju:
Mikor én ezt mondtam a vízerőműről 1989-ben, hogy lehülyéztek kollektíve...

dr. Közbiztonság Szilárd 2010.06.05. 23:10:04

@Perillustris:
Mi van, ha eleve garzont vett?

És mi van, ha Kósáék hazudtak (mint ahogy ez Varga Miska mai nyilatkozatából már elég egyértelműnek tűnik)?
Magyarul nincs gáz, csak Kósáék ezt hazudják.

Persze lehetett ez direkt is, ugye, ha vettek pár százezer vagy pár millió eurót pár napja 270 Ft alatt (Kósa pl. megteheti, bőven van ennyije, ahogy a többi Fidesz-vezetőnek is, mármint párszor 270 millió), most meg eladják mondjuk 285-ért (nagy tételben a bank többet fizet).

@órarugógerincű felpattanó:
Az a baj, édes hülye gyerekem, hogy egyrészt 24 óra alatt 17 forintot rogyott az euróhoz képest, másrészt Bajnaiék alatt egyszer sem volt még csak közelítő mértékű ingadozás sem. Sőt, még Gyurcsány alatt sem (összességében jóval nagyobb volt, de nem 24 óra, hanem 8 hónap alatt, bár a 225 Ft-os euró már akkor is nagyon nagy hülyeségnek tűnt; ahogy 8 hónappal később a 320 Ft-os is).

Böff 2010.06.05. 23:27:54

@endike: sokan vagyunk akinek nincs kamattámogatás a hitelén ergo nem a te adódból segítenek meg. Kérdés kit. Másrészt biztos vagyok benne hogy sokkal több adót fizettem eddig is, mint amit te a bizbasz rajzfilmjeid után fogsz befizetni - ha az sem épp valami közpénzből van fedezve, mint a pazarló állam egyik baromsága idehaza.

mistertwister 2010.06.05. 23:30:16

Két éve szívnak a devizahitelesek a korszakalkotó reformpartizán cucialista-hamaszdemokrata rablóbanda miatt -- nincs annyi bal és jobb heréje az összes devizahitelesnek, amennyit ennek a bandának meg kellene nyalnia...

Unommáazegészet 2010.06.05. 23:31:14

Qrva jó, négy évig fikázhatjátok a Fideszt, de lesz abból nyolc is hehehe. Vagy tizenkettő....

mistertwister 2010.06.05. 23:33:46

@endike: Van még a magyar munkanélküli, csaknem egy millió, akiknek kifejezetten jó kenne a gyönge forint -- ellentétben a kedves devizahitelesekkel, akiket ugyanúgy kellene szeretnie az állambácsinak, mert ők is a derék birkanyáj alkotóelemei... De cucialista állambácsi eddig senkit nem szeretett, mindenkit potenciális birkának nézett, és nyírni akarta és nyírta is... Két év alatt ez a sok aggódó devizahiteles mennyivel többet fizetett ki eniatt a rablóbanda miatt? Hány milliárdot? Hogy a fenébe nem számolgatta ezt eddig a derék cuclib sajtó ilyen elánnal, mint most? Amíg hatalomban volt ez az aggódó állomány, addig miért nem segítettek a devizahiteleseken?

mistertwister 2010.06.05. 23:36:39

@Unommáazegészet: LÁTOK! :) Nostradamus! Ezeknek végük: az LMP feljön 20-25%-ra, a Fidesz lemegy 40%-ra, a Jobbik lesz vagy 30%-os, és az MSZP, az Bokros meg a Legjobb Párt majd osztozik a maradék 5-10%-on. És a Fidesz még előrehozott választást is összehozhat, amikor a legszarabbul áll az MSZP... :D

karikaV43 2010.06.05. 23:38:29

@Böff: csatlakozom,nekem forint hitelem van,igaz több volt a részlet viszont mindig ugyanannyit fizetek és kamatot sem emelhetnek.Aki fel vette a devizát linkre meg érdemli,aki ingatlanra vette fel az többnyire tudja fizetni,persze azok nem akik még felvettek tv-re,suzukira meg kis faszomra.Van olyan ismerős akinek több a törlesztője mint a fizetése.
A csontvázakat nem is értem vargamiska volt a költségvetési bizottság elnöke és azt mondja csontváz,az agy nem járt dolgozni akkor tolvaj,hazaáruló.
Meg akadályozhatta volna a csontvázakat(ha vannak),ha meg nincsenek akkor meg ezért haza árulók.
Mondja meg valaki miért szavaztak emberek a fideszre,az mszpre ezek ketten már meg mutatták,hogy bármilyen dologhoz alkalmatlanok.
MAGYARORSZÁG ÉBRESZTŐ!!!!!!!!!!!!

mistertwister 2010.06.05. 23:41:37

Eme óriásira dagasztott cuclib pánik is jól mutatja, hogy miben bíznak a fijjjug... Abban, hogy találnak maguknak külföldön egy hozzájuk hasonlóan velejéig romlott és korrupt erőt, ami támogatni fogja őket. De mit tudnak adni cserébe? Hiszen már mindent eladtak, elkótyavetyéltek, minden hitelt felvettek, minden ppp-s szerződést megkötöttek, nincsenek már tartalékok...

mistertwister 2010.06.05. 23:44:15

@bariga: Öszödöt beszoptátok, az volt a vég kezdete, az a tietek, már régen lenyeltétek, és ott dolgozik a gyomrotokban, mint egy időzített ciánkapszula... :D

ne most 2010.06.05. 23:48:56

@rockee: Jó hozzászólásaid vannak, idetartoznak a "A hülyeség univerzális és ökumenikus" blogba.

pakesz (törölt) 2010.06.05. 23:53:42

"most már nem elég a gondosan betanult kommunikációs formák (lásd tagolt szónoklatok, folyamatos szemkontaktus keresése a sajtóval, stb)"

www.youtube.com/watch?v=VFYSwh1yiis

nagyon ott van az a lenezo kis mosoly az arcan, hogy hat ez egy vicc
aztan beguritotta a benzineshordot csak hogy meg nagyobbat szoljon :)

stefan75 2010.06.05. 23:58:53

@rockee: Ne izgasd fel magad, nem üldöz senki. Egy pszichológust nem ártana megkeresned, mert amit itt előadsz, az skizofréniának tűnik.

Rwindx 2010.06.06. 00:00:23

@karikaV43:
"költségvetési bizottság elnöke és azt mondja csontváz,az agy nem járt dolgozni akkor tolvaj,hazaáruló.
Meg akadályozhatta volna a csontvázakat(ha vannak)"

Nyilvánvaló, a bizottságelnökök vezetik az országot, kiadják az utasítást a kormánynak az meg teszi amire kényszerítik. Teszik mindezt úgy hogy csak a vájt szeműek észlelik mi a pálya. Minden hülye azt hiszi hogy a kormány kormányoz, de nem végre felnyitották a szemünket!

Vegyük el a hatalmat a bizottságelnököktől, minden hatalmat a kormánynak!!!

:D:D

t a m á s 2010.06.06. 00:23:12

Mindenki véleményét tiszteletben tartva nekem más meglátásom lenne.

Ezzel kezdem..és ezzel zárom. Ne közgazdasági fejtegetéseket lássanak az elmúlt napok e tárgyú eseményei mögött.
1.A FIDESZ ügyesen, hatékonyan kiépítette a mosott agyú hívők több mint 2.000.000-ós táborát.
2.Most a hatalom minden áron való megszilárdítását teszi. (korporatív rendszer kiépítés, ahogy ők mondják a „nemzeti összefogás” kormánya, akciói stb.)
3.4 éven át közgazdaságilag hibás, buta, demagóg elveket hangoztattak. pl. azonnali nagyarányú adócsökkentés.
4.Most TELJESEN FÜGGETLENÜL a közgazdasági racionalitásoktól, a több mint 2 millió FIDESZ és 830.000 Jobbikos választónak valamit mondani kellett hogy TERMÉSZETESEN miért nem lesz adócsökkentés és miért van igaza Obamának amikor megdicsérte Bajnait a válságkezelésért.
5.Racionálisan teljesen mindegy hogy mit mond Kósa vagy akárki. A mosott agyú hívők úgyis csak azt értik meg, hogy rohadt Gyurcsány, rohadt Bajnai hazudtak.
6.És meglátják a „Bajnai úton”..megy minden tovább. Az IMF-el majd racionálisan tárgyalnak

És sokszor, sokszor fogják közben énekelni a Székely Himnuszt, átkozni a trianoni békét, a nemzetközi osztályharc jegyében harcolni a szlovákok ellen és ez 3.000.000 AGY-MOSOTT 2/3-ot biztosító választónak sokáig elég lesz.

Rwindx 2010.06.06. 00:40:26

@t a m á s:
Látom megy a copy-paste nagy üzemben. Jó látni hogy valaki végre gondolkodik, és tiszteletteljesen fogalmazza meg íves, önálló, megismételhetetlen gondolatait, nem megbántva másokat, ahogy azt egyébként a szemét AGY-MOSOTT fasiszta fidesznácik teszik :)

Rwindx 2010.06.06. 00:43:27

@t a m á s:
Nem lesz kicsit sok a copy paste?

Rwindx 2010.06.06. 00:58:23

Egyébként maga a poszt ebből a szemszögből megközelítve szerintem egész jó, csak néhány kommentelő teljesen megvadul tőle és valamiféle erkölcsi fölényt érezve magában ontja a sületlenségeket.

Perillustris 2010.06.06. 01:32:33

@dr. Közbiztonság Szilárd: "Mi van, ha eleve garzont vett?"

Albérlet, vagy irány egy olcsóbb kerület/város/helység.

órarugógerincű felpattanó 2010.06.06. 01:37:57

@dr. Közbiztonság Szilárd: Kösz, de ezt a stílust hagyd meg inkább anyádnak, neki jobban állt, mint neked.

órarugógerincű felpattanó 2010.06.06. 01:40:12

@t a m á s: Akárhogy is nézzük, nincs más lehetőség, mint adócsökkentés, elsősorban a munkaadók terheit csökkentve.

órarugógerincű felpattanó 2010.06.06. 01:43:43

@Perillustris: Azért az nájsz, hogy az április végi árfolyamhoz hasonlítod.

bürger 2010.06.06. 01:46:42

Az nem igaz, hogy mindenki szopik az euró miatt, mert én ki sem mentem a szobámból és kerestem százhetvenötezer forintot.
Volt, amikor én szoptam a 250 Ft-os euróval, akkor most mi a probléma?

matyi10 (törölt) · http://matyi10.blogspot.com/ 2010.06.06. 02:08:21

@bariga:
Fogalmam sincs ki mondta. Matolcsy nem hiszem, hogy kamuzott, de csodát senki nem fog tenni. Azt el tudom képzelni, hogy a legneccesebb lakáshiteleket forintosítják. De aki a plazmára, görög útra, Suzukira, meg ilyenekre vette fel az fizesse vagy dőljön be nyugodtan. Majd bukik egy-két millát és megtanulja, hogy nem kell felvenni nyakra-főre hitelt.

Veder1 2010.06.06. 02:32:51

Túrü Rudi hivatalos meghatározása:

"Túróval töltött, csokoládéval bevont rúd alakú termék"

Azt ne kérdezd meg, hogy mi az a termék amit töltesz és bevonsz, mert az kb. a magyar gazdaság. Töltjük és bevonjuk a semmit, és reménykedünk, hogy ezzel növeljük a gdp-t...

nikkel 2010.06.06. 02:45:34

Európa kezd nagyon eltunyulni, és ez áll a magyar nemzetre is. Elképesztő, hogy odavan mindenki néhány százalékos árfolyamingadozástól, amikor másutt sokkal nagyobb ingadozások napirenden vannak a nemzethalál víziója nélkül. És mégcsak Argentínáig sem kell menni, nézzetek bele az ausztrál dollár ingadozásaiba az elmúlt húsz évben: www.thebackbench.com/uploads/2008/11/audusd.jpg meg forecasts.org/ausd.htm . Vagy két hete, az AUD 94 US centről 82-re esett napok alatt, és senki sem esett kétségbe emiatt. Az ilyesmit be kell kalkulálni, és elég mód van arra, hogy a cégek bebiztosítsák magukat árfolyamingadozások ellen.

csiszlikek dáridója 2010.06.06. 02:49:15

"Nyilván van az a fizetés, amikor az ember leszarja, hogy épp valami hülyeséget" - Kár a szót vesztegetni - erről van szó.

lüke 2010.06.06. 05:55:07

www.lemonde.fr/depeches/2010/06/04/l-emploi-us-et-la-hongrie-ont-fait-chuter-wall-street_3234_439_42636971.html

2009 márc. 303 ft volt az euro
csak felejtetek:)
de mindent azorbán csinál,
na meg az ellenfelei, akik mindent neki tulajdonítanak, s ettől lesz "nagy" politikus............

Frick László Emlékzenekar 2010.06.06. 05:57:06

Igaz hogy most szívünk mi devizahitelesek, mint a torkosborz, de egy apró örömünk van, eddig mi voltunk a barmok , akik tönbe vitték az országot, de ezentúl együtt érez velünk minden haladó gondolkodású értelmiségi és nem annyira barmoznak le.

Tomycat 2010.06.06. 06:12:14

Kicsit unalmas lett a Fidesz online partkatona csapat. Meg mindig csak fikazni tudnak. :( Szerintem ideje lecserelni, vagy atkepzest adni. Kormanyon mar okos-ertelmes ervek kellenek. Szerintem nektek hamarosan lapat lesz. Szep volt fiuk, de mar nem vagytok elegendoek. Csa'.....

Fittipaldi 2010.06.06. 06:42:12

@t a m á s: akkor ott baloldalon most az lesz a baj, hogy a "„Bajnai úton”..megy minden tovább"? Van sapka nincs sapka?

Egyébként nem értem minek nyavajogtok. Tényfeltárás volt, megállapították hogy rossz a helyzet, és mostantól ennek megfelelően fognak kormányozni.
A Fidesz eddig is csak azt mondta, hogy tényfeltárás után döntenek, ez teljesen korrekt.
Erre szükség is volt, emlékszünk a 2006-os mszp hazudozásra. Ebből a szempontból nézve irreleváns hogy Oszkó mit beszél, akár igaz amit mond, akár nem.

Kerámia_53 2010.06.06. 06:51:14

Valóban kiakadt a tű a lejárt bakelitlemezen.... "Szegíny" devizahitelesek, mi?? Kockáztattak, bízva abban, hogy ők okosok és majd milyen jól is járnak - hát így jártak! Megszívták, lehet törleszteni!!! Nem a rulettgolyót kell szídni, ha a pirosra teszek és a feketén áll meg!!!

Frick László Emlékzenekar 2010.06.06. 08:02:23

@Tomycat: Bazdmeg, akkor megint mink leszünk, devizahiteles analfabéta apróbetűtnemolvasnitudó seggek a felelősek. Már ezt a kis sajnálást is irígyeled tőlünk, szemét orbányista!

winghealer 2010.06.06. 09:00:05

OFF
A poszt mondanivalóját nem érinti de a Godot-ra várva ("mint Godot-ra a regényszereplők") az színdarab.

Joszip Viszarionovics Sztalin 2010.06.06. 09:08:56

@wiener: vízerőművek, szélerőművek és jelenleg még elenyészőbb arányban, de a magyar állapotokhoz képest rengeteg alternatív fűtési/hűtési megoldásnak köszönhetően...

wip 2010.06.06. 09:29:02

Akadhat még egy olyan lehetőség, hogy zavarjuk el a pártapparátusokat a francba,vegyük a kezünkbe mi civilek az irányítást, a gazdaságpoliti kát meg bízzuk szakemberekre, ne ilyen kókler senkiházi rabló gazemberekre! Azt nem tudom, meddig bírjuk még a kísérletezést, de már nagyon unjuk a nagypofájú korrupt politikusokat! Nézzük meg, mennyit loptak el, vegyük vissza még 1989-ig visszamenőleg, ebbe beleértve az olajbizniszben szerzett pénzt és valószínüleg rendbejövünk! TABULA RASA!

SimiTomi 2010.06.06. 09:43:41

Eddig nem nagyon tudtam sajnálni a devizahiteleseket, mert hát tisztában voltak vele, hogy mit is vesznek fel és hogy is működik ez.

Most viszont már kicsit elgondolkodtam, hogy megvolt nekik a mézesmadzag, aztán most a saját kormányuk tossza őket telibe...

wip 2010.06.06. 09:43:48

@fittipaldi a Bajnait ne b..-asd, Ő hozta helyre az országot 1/egy/ év alatt!Igaza van a posztírónak, Misike 8 év óta ott ül az ellenörzö helyen, ha ennyi idő alatt sem tűnik föl neki, hogy baj van, adja vissza a diplomáját és menjen Kukutyinba zabot hegyezni, hátha ahhoz jobban ért! Mellesleg vedd már észre, hogy mi nem vegyunk sem maszoposok, sem máspártiak, mi MAGYAROK vagyunk, akik segíteni szeretnénk magunkon és a Hazánkon!Amúgy az alternatív energiatermelés még mindig nagyon gyerekcipőben jár sajnos nálunk...

Perillustris 2010.06.06. 13:24:37

@Leon Trout: Nem kell támogatni a devizahiteleseket, de vissza kéne venni valahogyan a forinthitelesek támogatására költött százmilliárdokat is.

Mert az is benne van az okok között, ami ide jutatta az országot.

SimiTomi 2010.06.06. 15:07:31

@Perillustris: Nem, azt semmiképpen sem mondanám, hogy támogatni kell őket, de speciel erről most tényleg nem tehettek, hogy ez a három agyatlan (vagy mennyi), kicseszett velük.

Viszont azt nem gondolnám, hogy a forinthitelesek juttaták ide az országot...

Perillustris 2010.06.06. 16:16:09

@Leon Trout: Természetesen nem az egyének felelősségéről beszélünk, hiszen csak éltek a lehetőséggel, amit az adott kormány(ok) felkínáltak nekik.

Súlyos kormányzati hiba volt, hogy a legdurvább szinten adóelkerülő építőipart, s persze a bankokat így hozta helyzetbe.

Az állami cinkos szemhunyás a bejelentetlen jövedelmekből történő lakásvásárlásra meg egyenesen bűncselekmény.
süti beállítások módosítása