Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Tőzsdézz online

Plus500

Ajánló

Keresés


Utolsó kommentek

  • Perillustris: @Leon Trout: Természetesen nem az egyének felelősségéről beszélünk, hiszen csak éltek a lehetőségg... (2010.06.06. 16:16) Túró Rudolfok
  • SimiTomi: @Perillustris: Nem, azt semmiképpen sem mondanám, hogy támogatni kell őket, de speciel erről most ... (2010.06.06. 15:07) Túró Rudolfok
  • Perillustris: @Leon Trout: Nem kell támogatni a devizahiteleseket, de vissza kéne venni valahogyan a forinthitel... (2010.06.06. 13:24) Túró Rudolfok
  • wip: @fittipaldi a Bajnait ne b..-asd, Ő hozta helyre az országot 1/egy/ év alatt!Igaza van a posztírón... (2010.06.06. 09:43) Túró Rudolfok
  • SimiTomi: Eddig nem nagyon tudtam sajnálni a devizahiteleseket, mert hát tisztában voltak vele, hogy mit is ... (2010.06.06. 09:43) Túró Rudolfok
  • wip: Akadhat még egy olyan lehetőség, hogy zavarjuk el a pártapparátusokat a francba,vegyük a kezünkbe ... (2010.06.06. 09:29) Túró Rudolfok
  • Joszip Viszarionovics Sztalin: @wiener: vízerőművek, szélerőművek és jelenleg még elenyészőbb arányban, de a magyar állapotokhoz ... (2010.06.06. 09:08) Túró Rudolfok
  • winghealer: OFF A poszt mondanivalóját nem érinti de a Godot-ra várva ("mint Godot-ra a regényszereplők") az ... (2010.06.06. 09:00) Túró Rudolfok
  • Utolsó 20

Fogadjunk?

T-debil

2007.10.30. 19:02 | Böff | Szólj hozzá!

Címkék: t mobile smart kartya gyarlóságok könyve

Misson Impossible

 

Feladat: menjen be egy T-mobile üzletbe és az eddigi céges előfizetést módosítsa magánelőfizetésre. Minden szükséges papírt megkap hozzá, csak ügyintézni kell

Végrehajtó: Böff ügynök

Akció ideje: 2007.10.30

Akció helye: Duna Plaza Ügyfélszolgálat

 

Akció indul 13.00-kor. Helyszínre érve irány a megszokott sorszámhúzó gépezet. Váalsztok egyet, kiesnek a szóba sem jöhető opciók. A sorszám 5xx, a falon 1xx és 8xx számok villognak. Na erre varrjon gombot az ember, vajon most akkor négyszázan vannak előtte? Ügyfélszolgálatos hölgyikék igyekeznek segíteni a plebszen hogy mit nyomogassanak az automatánál. Gondolom más sem találja el elsőre merre menjen :) Böff ügynök felvilágosítást kér a sorszámok alakulásáról. A válasz meglepő és teljesen egyedi: az automata egy bizonyos logika alapján jelzi a sorszámokat, van akinek prioritása van, stb. A becsült várakozási idő ismeretlen. Az előttem hasonló helyre várók száma ismeretlen. A kétismeretlenes egyenlet vége a várakozás: ki tudja meddig.

Nagy tömeg nincs, kábé egyenlő mennyiségben a kiszolgálókkal. A képernyőn néha megjelenő 9xx és 4xx sorszámok teljesen bizonytalanná teszik az embert vajon van-e ideje elmenni egy kávéra, vagy nincs. Kezd egy idő után bingóterem hangulatom lenni. Biztos ami biztos rákérdezek a hölgyeknél, ha a fennet leírt mission-ben járok, akkor jót húztam-e? A válasz, kicsit bizonytalan:talán igen, ott tudni fogják. Klassz. Egy idő után unom a prospektusokat, neten szörfölni nem lehet, mert a biztonsági őr épp iwiw-ezik a gépen. Gondolom ott őrzi a személyes adatokat. Végülis az is egy céghez tartozik :)

Akció folytatódik 13.54-kor.  Sok papír és magyarázat és egy egyeztetés után akció végrehajtva. Átírás oké, új csomag választva, satöbbi. Közben pénzbefizetés, visszaadni nem tudnak, sebaj 1-2 forint nem érdekes, majd ti váltjátok be tavasszal az aprót. 14.30 magasságában távozás

15.00 magasságában telefonálni kellene. Nem megy. Erre a szolgáltatásra nem vagyok jogosult. Ugyanez befelé is igaz, azaz hívni sem tudnak. Klassz. Ügyfélszolgálatnak telefon, zűr van az űrben, avagy mi történt a T-mobile utcában? Határozottan határozatlan válaszok, a szokott kérdések és javaslatok (kapcsoljam ki majd be, stb), majd csak kiderül, hogy hiba van a Mátrixban, a központi rendszerben még nem állt át semmi, viszont a régi konstrukció a jelek szerint már nem működik. Megkérnek hogy négy után kapcsoljam ki majd be a telefont, akkorra tuti jó lesz.

16.15-kor akció továbbra is failed. Semmi változás, így 16.30-kor újra telefon. Ezúttal a javaslat a SIM-kártya csere más telefonba. Szétkapás és átszerelés, persze semmi. Ekkor újra jön a varázsszó, miszerint még mindig nincs frissülés a jelek szerint. Semmi baj, én kérek elnézést, végülis csak egy számátírásról van szó, bonyolultsága felér egy agyműtéttel.

18.15 felé használható a rendszer. Kezdem sejteni miért hívják Eco csomagnak azt a csomagot amit választottam: tuti nem került sokba a telefonálásom napközben...

 

(Bónuszként még beugrás a Smart Pont butikba a DP-ben, ahol két eladó van, egyik kiszolgál, másik inkább olyan hostessféle és segíteni akar. Kb. 20 ember sorba áll. Megkérdik miben segíthetnek. Mondom tavaly decemberben leadtam egy kártyát javításra, azóta sem kaptam vissza vagy nem küldtek újat. Hölgy mondja csak a kolleganője tud segíteni, aki kiszolgál. Kérdezem az a hölgy, aki előtt kb 20-an állnak sorba? Igen. Akkor hagyjuk talán szerintem. Kezdem érteni miért Smart a neve ennek is )

A bejegyzés trackback címe:

https://boffevangeliuma.blog.hu/api/trackback/id/tr78213460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása