Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Tőzsdézz online

Plus500

Ajánló

Keresés


Utolsó kommentek

  • Perillustris: @Leon Trout: Természetesen nem az egyének felelősségéről beszélünk, hiszen csak éltek a lehetőségg... (2010.06.06. 16:16) Túró Rudolfok
  • SimiTomi: @Perillustris: Nem, azt semmiképpen sem mondanám, hogy támogatni kell őket, de speciel erről most ... (2010.06.06. 15:07) Túró Rudolfok
  • Perillustris: @Leon Trout: Nem kell támogatni a devizahiteleseket, de vissza kéne venni valahogyan a forinthitel... (2010.06.06. 13:24) Túró Rudolfok
  • wip: @fittipaldi a Bajnait ne b..-asd, Ő hozta helyre az országot 1/egy/ év alatt!Igaza van a posztírón... (2010.06.06. 09:43) Túró Rudolfok
  • SimiTomi: Eddig nem nagyon tudtam sajnálni a devizahiteleseket, mert hát tisztában voltak vele, hogy mit is ... (2010.06.06. 09:43) Túró Rudolfok
  • wip: Akadhat még egy olyan lehetőség, hogy zavarjuk el a pártapparátusokat a francba,vegyük a kezünkbe ... (2010.06.06. 09:29) Túró Rudolfok
  • Joszip Viszarionovics Sztalin: @wiener: vízerőművek, szélerőművek és jelenleg még elenyészőbb arányban, de a magyar állapotokhoz ... (2010.06.06. 09:08) Túró Rudolfok
  • winghealer: OFF A poszt mondanivalóját nem érinti de a Godot-ra várva ("mint Godot-ra a regényszereplők") az ... (2010.06.06. 09:00) Túró Rudolfok
  • Utolsó 20

Fogadjunk?

Térjünk a lényegre

2009.01.05. 17:08 | Böff | Szólj hozzá!

Címkék: budapestbank

Emese bank, mi más lenne. Hamár a fatökű lepkevadász imidzs épp nincs napirenden, legyen valami más: figyeljünk a betétekre.

De kérem szépen miújság a folyószámlával? Ahogy tetszenek mondani térjünk a lényegre:

1. Már 2009 van !

2. Előfordulhat hogy minusz kamatot fizetnek?

3. Van Call Center, de minek?

 

Utalnám a bivaly évével beköszönő új megemelt díjakat internetbankon, erre mit látok? Van a folyószámlámon X forint, alatta pedig az előjegyzett bruttó kamat -Y Ft.

Na ezt hogy tetszettek összehozni? Telefon a Call Centerbe, miután sokadjára is fontos a hívásom számukra, csak felveszi valaki. Egyeztetés, nagy csend, passzolás. Fogalma sincs.

Lépj előre 2 mezőt, azaz kapcsolás 2. sz. kollegához ő is megnézi. Ő sem talál semmit, közben halkan megemlékezünk a 10 perce érdeklődömröl. Egyeztetés, nagy csend, passzolás. Fogalma sincs.

Lépj előre újabb 2 mezőt, azaz kapcsolás 3. sz. kollegához ő is megnézi. Ő már nem is érti miért kapcsoltak hozzá. Én sem. Újra adatokat egyeztetünk, mert az jó. Lejár a biztonsági időkorlát a netbankban.

Egyeztetés, nagy csend passzolás. Fogalma sincs.

Új szín a palettán: már nem is tudja megkérdezni, hogy ez micsoda, mert már elmúlt négy óra, nincsenek itt az illetékesek. Kb 25-30 perc és semmi.

Summa summarum: egy egyszerű kérdés (hogy lehet negatív a kamat) amelyre többen is rápróbálkoznak. Végeredményként egyiknek sem sikerült nem hogy megnyugtató választ, hanem egy sima választ is adni az okra.

Nagyon nem vagyok benne biztos, hogy erre négy óra előtt is kaptam volna választ...

 

Köszönjük Emese!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://boffevangeliuma.blog.hu/api/trackback/id/tr16859596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása