Emese bank, mi más lenne. Hamár a fatökű lepkevadász imidzs épp nincs napirenden, legyen valami más: figyeljünk a betétekre.
De kérem szépen miújság a folyószámlával? Ahogy tetszenek mondani térjünk a lényegre:
1. Már 2009 van !
2. Előfordulhat hogy minusz kamatot fizetnek?
3. Van Call Center, de minek?
Utalnám a bivaly évével beköszönő új megemelt díjakat internetbankon, erre mit látok? Van a folyószámlámon X forint, alatta pedig az előjegyzett bruttó kamat -Y Ft.
Na ezt hogy tetszettek összehozni? Telefon a Call Centerbe, miután sokadjára is fontos a hívásom számukra, csak felveszi valaki. Egyeztetés, nagy csend, passzolás. Fogalma sincs.
Lépj előre 2 mezőt, azaz kapcsolás 2. sz. kollegához ő is megnézi. Ő sem talál semmit, közben halkan megemlékezünk a 10 perce érdeklődömröl. Egyeztetés, nagy csend, passzolás. Fogalma sincs.
Lépj előre újabb 2 mezőt, azaz kapcsolás 3. sz. kollegához ő is megnézi. Ő már nem is érti miért kapcsoltak hozzá. Én sem. Újra adatokat egyeztetünk, mert az jó. Lejár a biztonsági időkorlát a netbankban.
Egyeztetés, nagy csend passzolás. Fogalma sincs.
Új szín a palettán: már nem is tudja megkérdezni, hogy ez micsoda, mert már elmúlt négy óra, nincsenek itt az illetékesek. Kb 25-30 perc és semmi.
Summa summarum: egy egyszerű kérdés (hogy lehet negatív a kamat) amelyre többen is rápróbálkoznak. Végeredményként egyiknek sem sikerült nem hogy megnyugtató választ, hanem egy sima választ is adni az okra.
Nagyon nem vagyok benne biztos, hogy erre négy óra előtt is kaptam volna választ...
Köszönjük Emese!
Utolsó kommentek