Nem tudom miért, talán a feszült nemzetközi helyzet hatására, este bedöglött a hűtőm. Egy darabig zörgött-csörgött, majd hangos vízlubickolással a hátsó csőrendszerben levő víz lefolyt a cső aljára. Elektromos hiba. Erre rájöttem, mert levágta a biztosítékot, és visszakapcsolva csak a hűtő vágta újra le.
Roppant élmény, hogy hétvége előtt ment tönkre, egyetlen jó dolog, hogy még épp garanciás, decemberben ugrik a 2 év garancia. Ennek ellenére csak halkan jegyzem meg, hogy már megint egy magyar termék, ami nem bír ki 2 évet...
Persze a szívások csak ezután indultak. Ma reggel fél kilenctől hívom a márkaszervízet, hogy időpontot egyeztessünk. A nyolcadik (!!!) hívásra, negyed tizenkettő magasságában fel is veszik a telefont. Hogy eddig mi a rákot csináltak, nem tudom, 3 óra alatt iszonyat mennyiség kávét és pisit el lehet intézni... Persze szervíz csak egy van, bár a honlapon (www.zanussi.hu) van három szervíz is. CSAK !
- ebből egy csak gázkészülékkel foglalkozik (muhaha)
- a másik megkérdezte hogy melyik kerület, majd közölte hogy a budapesti javításokkal csak a harmadik foglalkozik (akkor minek vannak a pesti körzetre szóló szervízek közt, illetve nem mindegy melyik Bp-i kerületben lakom? ráadásul pesti szervíz...)
Így maradt a harmadik, akire vártam, mint Godot-ra. Közben gondoltam, felhívom a megadott telefont, ahol a Zanussival kapcsolatban lehet kérdéseket feltenni. Mert van ilyen és meg akartam kérdezni, hogy most hogy is van ez: egy telefonszám van összesen, azt se veszik fel. Nagy nehezen kaptam egy időpontot a jövő hét elejére: jön a szaki.
Addig meg oldjam meg, mert itt is úri munkaidő van. És csak remélni tudom, hogy elsőre sikerül megjavítania majd anno, egyszer.
Utolsó kommentek