Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Tőzsdézz online

Plus500

Ajánló

Keresés


Utolsó kommentek

  • Perillustris: @Leon Trout: Természetesen nem az egyének felelősségéről beszélünk, hiszen csak éltek a lehetőségg... (2010.06.06. 16:16) Túró Rudolfok
  • SimiTomi: @Perillustris: Nem, azt semmiképpen sem mondanám, hogy támogatni kell őket, de speciel erről most ... (2010.06.06. 15:07) Túró Rudolfok
  • Perillustris: @Leon Trout: Nem kell támogatni a devizahiteleseket, de vissza kéne venni valahogyan a forinthitel... (2010.06.06. 13:24) Túró Rudolfok
  • wip: @fittipaldi a Bajnait ne b..-asd, Ő hozta helyre az országot 1/egy/ év alatt!Igaza van a posztírón... (2010.06.06. 09:43) Túró Rudolfok
  • SimiTomi: Eddig nem nagyon tudtam sajnálni a devizahiteleseket, mert hát tisztában voltak vele, hogy mit is ... (2010.06.06. 09:43) Túró Rudolfok
  • wip: Akadhat még egy olyan lehetőség, hogy zavarjuk el a pártapparátusokat a francba,vegyük a kezünkbe ... (2010.06.06. 09:29) Túró Rudolfok
  • Joszip Viszarionovics Sztalin: @wiener: vízerőművek, szélerőművek és jelenleg még elenyészőbb arányban, de a magyar állapotokhoz ... (2010.06.06. 09:08) Túró Rudolfok
  • winghealer: OFF A poszt mondanivalóját nem érinti de a Godot-ra várva ("mint Godot-ra a regényszereplők") az ... (2010.06.06. 09:00) Túró Rudolfok
  • Utolsó 20

Fogadjunk?

Salakanyagrágó Euronics módra

2008.06.04. 18:55 | Böff | Szólj hozzá!

Címkék: euronics

Jön a foci EB meg majd ugye az Olimpia is. Normális kanember ilyenkor igyekszik lépést tartani a tudatalatti méretirígységgel és vet egy pillantást a TV-jére és sóhajt. Jobb lenne egy nagyobb. Most hogy ilyenkor szinte az ember után dobják őket el is gondolkodik az ember, pláne hogy a bankok is vért húgyoznak, hogy egymást túllicitálva adjanak hitelt rá.

Ebben az a jó, hogy gyakorlatilag tényleg megy az ingyenhitel, a 10 részlet alatt meg nekem kamatozik a többi pénz. Szóval el is vágtattam és kinéztem egy szép Samu-t, meg is alkudtunk rá egy Euronics-ban.

1. Hogy az árrésbe miért nem fér bele a házhozszállítás nem tudom. Ha már 200k-t kipengettek egy tévéért, akkor férjen már bele, de nem, kérünk érte 2500 Ft-ot ! Nem hiszem hogy ez fedezi a fuvart, bár rágjuk a barna a gittet és ne adjuk innen ugye...

2. A készülék az utolsó darab volt, nem zavart, nem hinném hogy sokat használták az üzletben. Persze itt ilyenkor nincs diszkont mint a fejlettebb Európában...

3. Habár szerintem a legközelebb lakom az üzlethez (egy utcányira), sikerült délután fél öt után beállítani a szállítóknak. Persze olyan hogy időpontegyeztetés nincs, de kaptam számot hogy hivogathatom a szállítókat. Szerencsére még nem emelt díjas, bár előbb-utóbb az lesz szerintem :)

4. A TV-hez tartozó cumókat lenyúlták. Persze mit vártam volna. Igazából nem nagy dolgok, csak ami járna hozzá alapban: egy törlőkendő meg ugye a ceruzaelemek a távirányítóba. Előbbi kevésbé hiányzik, utóbbi rendesen kibaszott velem, mert ugye szállítók lebaszták a cuccot, ránézésre nem volt sérült és elhúztak. Én meg kapcsolnám be és indulna a beállítás, persze távirányítóval. Na ez nem ment mert ugye elem sehol. Gondolom a bolt használja egészséggel, nincs ott elég.

 

Nem más ez kérem, mint figyelmetlenség és közöny. Ha megvette már leszarom. Ha kifizette, annyit sem foglalkozom vele, hogy megnézzem szállítás előtt, hogy tételesen odaadtam-e mindent. Kétszer voltam ott, legalább 3-4 ténfergő eladó volt mindig: gondolom most sem értek rá. Annyit elértek, hogy többet innen semmit: ilyen hozzáállással nem vagyok kiváncsi mit rejtegetnek még.

Még szerencse, hogy öt előtt befutottak a szállítók és ha már elbasztam a napom miattuk, akkor még épp volt időm elmenni elemet venni. Apró figyelmesség gondolom a részükről...

A bejegyzés trackback címe:

https://boffevangeliuma.blog.hu/api/trackback/id/tr26503857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása