Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Tőzsdézz online

Plus500

Ajánló

Keresés


Utolsó kommentek

  • Perillustris: @Leon Trout: Természetesen nem az egyének felelősségéről beszélünk, hiszen csak éltek a lehetőségg... (2010.06.06. 16:16) Túró Rudolfok
  • SimiTomi: @Perillustris: Nem, azt semmiképpen sem mondanám, hogy támogatni kell őket, de speciel erről most ... (2010.06.06. 15:07) Túró Rudolfok
  • Perillustris: @Leon Trout: Nem kell támogatni a devizahiteleseket, de vissza kéne venni valahogyan a forinthitel... (2010.06.06. 13:24) Túró Rudolfok
  • wip: @fittipaldi a Bajnait ne b..-asd, Ő hozta helyre az országot 1/egy/ év alatt!Igaza van a posztírón... (2010.06.06. 09:43) Túró Rudolfok
  • SimiTomi: Eddig nem nagyon tudtam sajnálni a devizahiteleseket, mert hát tisztában voltak vele, hogy mit is ... (2010.06.06. 09:43) Túró Rudolfok
  • wip: Akadhat még egy olyan lehetőség, hogy zavarjuk el a pártapparátusokat a francba,vegyük a kezünkbe ... (2010.06.06. 09:29) Túró Rudolfok
  • Joszip Viszarionovics Sztalin: @wiener: vízerőművek, szélerőművek és jelenleg még elenyészőbb arányban, de a magyar állapotokhoz ... (2010.06.06. 09:08) Túró Rudolfok
  • winghealer: OFF A poszt mondanivalóját nem érinti de a Godot-ra várva ("mint Godot-ra a regényszereplők") az ... (2010.06.06. 09:00) Túró Rudolfok
  • Utolsó 20

Fogadjunk?

Körrievés mesterfokon :)

2007.09.12. 13:25 | Böff | Szólj hozzá!

Címkék: humor gasztronomikon

Napok óta röhögöm magam könnyesre az alábbi remekművön. Jó étvágyat hozzá a svéd szakács támogatásával :)

 

Egy tapasztalatlan, FRANK nevű curry-kóstoló feljegyzései, aki Ausztráliából tett látogatást Durban-ban, Dél-Afrikában:

"Nemrégiben abban a megtiszteltetésben részesültem, hogy bírónak választottak ki egy curry főzőversenyen. Az eredeti bíró megbetegedett az utolsó pillanatban én pedig pont ott álltam a bírói asztalnál és a sörös sátor holléte felől érdeklődtem, mikor felkértek. A másik két bíró (két helybeli indiai) biztosított afelől, hogy a curry egyáltalán nem lesz erős, azonkívül ingyen sört kapok a kóstolgatás teljes idejére, tehát belementem."


Íme az értékelő lapok a versenyről:

Curry # 1: Manoj Maniac Mobster-Monster Curry-je

1. BIRÓ: Kicsit túl sok paradicsom. Nagyszerű zamat.
2. BIRÓ: Kellemes, sima paradicsom íz. Nagyon enyhe.
FRANK: Jesszusom, mi a pokol volt ez? Ezzel le lehetne szedni a megszáradt festéket az
úttestről. Két sörbe került, hogy kioltsam a lángokat. Remélem ez volt a legrosszabb.
Ezek az indiai fickók őrültek.

Curry # 2: Applesamy Utánégető Curry-je

1. BIRÓ: Füstös, enyhe sertés beütéssel. Gyengén csípős Jalapeno íz.
2. BIRÓ: Izgalmas sült rostélyos íz, több paprika kellene bele, hogy komolyan lehessen venni.
FRANK: Gyermekektől távol tartandó!! Nem vagyok benne biztos, hogy mit kellene éreznem a fájdalmon kívül. El kellett zavarnom két fickót, akik Heimlich-fogást akartak alkalmazni rajtam. Sürgősen több sört kellett hozniuk, mikor meglátták az arcomon a grimaszt.

Curry # 3: Farouk Híres Gyújtsd Fel Az Istállót curry-je

1. BIRÓ: Kiváló tüzes curry! Nagyszerű zamat. Több bab kellene bele.
2. BIRÓ: Bab nélküli curry, kissé sós, remekül használja a pirospaprikát.
FRANK: Hivjátok Lucas Heights-t, felfedeztem egy uránium szivárgást! Az orromban olyan
érzésem van, mintha Domestost szipákoltam volna. Már mindenki tudja mi a dolga, hozzák a söröket mielőtt meggyulladok. A pincér kislány hátbavágott, így most a gerincem a mellkasom első részében van. Az ábrázatom kezd igen ramatyul kinézni a sok sör miatt.

Curry # 4: Barbu Fekete Mágiája

1. BIRÓ: Fekete bab curry gyakorlatilag bármi fűszer nélkül. Kiábrándító.
2. BIRO: Enyhe hárs íz a fekete babbhoz. Köretként hasznalható halhoz vagy egyéb enyhe ételekhez, nem igazán lehet curry-nek nevezni.
FRANK: Éreztem, hogy valami a nyelvemhez dörgölőzik, de az ízét nem éreztem, lehetséges az ízlelőbimbókat kiégetni? Savathree, a pincér kislány mögöttem állt a friss
sör-utánpótlással; az a 150 kilós lotyó egyre izgibbnek néz ki. Ez a nukleáris hulladék amit eszem szintén. Nem lehet, hogy a curry fokozza a nemi vágyat?

 

Curry # 5: Laveshnee Legális Ajak-Eltávolítója

1. BIRÓ: Húsos, erős curry. A frissen őrölt Cayenne bors tökéletes ízt ad. Igazán nagyszerű.
2. BIRÓ: Curry aprított sztékkel. Több paradicsomot még elbírna. El kell ismerni a cayenne
bors igen erős benyomást tesz.
FRANK: A füleim csengenek, a homlokomon izzadtság folyik és a szemeimmel már nem tudok fókuszálni. Elfingottam magam, négy ember mögöttem kórházi kezelésre szorul. A versenyző megesértődött mikor megmondtam neki, hogy a curry-je következtében agykárosodást szenvedtem. Savathree megmentette a nyelvemet a vérzéstől azzal, hogy egy kancsóból sört öntött közvetlenül a nyelvemre. Azon gondolkozom, vajon le fogom-e égetni az ajkaimat. Nagyon idegesít, hogy a másik két bíró folyton megkér, fejezzem be a sikoltozást.

Curry # 6: Vera Világi Vegetáriánus Variációja

1. BIRÓ: Híg, de mégis erős vegetáriánus curry. Jól eltalált egyensúly a különféle
erőspaprikák között.
2. BIRÓ: Az eddigi legjobb. Agresszívan használ erőspaprikát, hagymát és fokhagymát.
Igazán nagyszerű.
FRANK: A beleim immár egyenes csövek gáz állapotú, kénes lánggal megtöltve. Összeszartam magam mikor fingottam és attól félek hamarosan átégeti a széket. Úgy tűnik senki nem tud megmaradni mögöttem, kivéve azt a Savathree lotyót, azt hiszem perverzebb mint gondoltam. Már nem érzem az ajkaimat. Kéne egy nagy
fagyi, hogy kitörölhessem a seggem vele.

Curry # 7: Sugash Sikító Szenzáció Curry-je

1. BIRÓ: Közepes curry, túl sok konzerv-paprikát használ.
2. BIRÓ: Hát, hát. Olyan az íze, mintha gyakorlatilag az utolsó pillantaban beledobtak volna egy konzervnyi paprikát. Meg kell jegyezzem, aggályaim vannak a 3-as számú bíróval kapcsolatban. Úgy tűnik egy kissé csalódott, mivel folyamatosan durván káromkodik.
FRANK: Valaki tehetne egy gránátot a számba, kihúzhatná a biztosítószeget és én az ég
világon semmit sem éreznék. Az egyik szememre megvakultam és a külvilágnak olyan hangja van, mintha minden rohanó vízből állna. Az ingemet teljesen beborítja a curry ami észrevétlenül kicsusszant a szám szélén. A gatyám tele van láva-szerű szarral, így legalább passzol az ingemhez. Legalább majd a boncolás során tudni fogják mi okozta a halálomat. Úgy döntöttem abbahagyom a lélegzést, mivel túl fájdalmas. Francba vele, oxigénhez úgysem jutok. Ha levegőre lesz szükségem, majd szippantok a hasamon lévő 10 centis lyukon keresztül.

Curry # 8: Hansraj Hegyi Szent Curry-je

1. BIRó: Tökéletes befejezés, ez egy jó izű curry, mindenki számára biztonságos, nem túl
erős, de pont elég fűszeres ahhoz, hogy észrevetesse magát.
2. BIRO: Ez az utolsó darab egy jó, kiegyensúlyozott curry, nem túl erős és nem is túl enyhe. Sajnalattal láttam, hogy nagy része kárbaveszett mikor a 3-as számú bíró elájult,
leesett a székről és magára rántotta a currys tálat. Nem biztos, hogy túléli. Szegény
ausztrál, kíváncsi lennék mit szólt volna egy igazán csípős curryhez?
FRANK: Nincs feljegyzés.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://boffevangeliuma.blog.hu/api/trackback/id/tr62163597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása